همسة حنين



اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ..


بمنتداناهمسة حنين
للتسجيل اضغط هنا ..

M5znUpload


    يااااااااااااااااااه..................

    شاطر
    avatar
    المجيك

    الابراج : العذراء
    نقاط : 4325
    الشعبية : 13
    تاريخ التسجيل : 18/06/2010
    العمر : 27
    الموقع : http://haneen59.yoo7.com

    نقاش يااااااااااااااااااه..................

    مُساهمة من طرف المجيك في الجمعة يوليو 09, 2010 5:25 pm

    بسم الله الرحمن الرحيم
    طبعا كتير مننا متغرب عن وطنه واهله والناس الى بيحبوه ياترى لما يرجع وطنه هيكون درجة اشتياقه لوطنه اد ايه ويا ترى لما يشوف الناس الى بيحبهم هيعمل ايه وياترى البعد عن الاهل شئ بيوجع اوى انت وانتى وكلنا اكيد وحشنى بلدنا وجونا واهلنا وحبايبنا لو وحشوك تحب تقول ليهم ايه اى حد اشتاق لحبايبه يقول ليه كلمه فى الرد عن طريق هذا الموضوع وشكراً
    avatar
    المندوب السامي

    نقاط : 2891
    الشعبية : 2
    تاريخ التسجيل : 01/04/2010

    نقاش رد: يااااااااااااااااااه..................

    مُساهمة من طرف المندوب السامي في السبت يوليو 10, 2010 12:15 am

    بسم الله الرحمن الرحيم

    ما في انسان ما بحب بلدو
    avatar
    المجيك

    الابراج : العذراء
    نقاط : 4325
    الشعبية : 13
    تاريخ التسجيل : 18/06/2010
    العمر : 27
    الموقع : http://haneen59.yoo7.com

    نقاش رد: يااااااااااااااااااه..................

    مُساهمة من طرف المجيك في السبت يوليو 10, 2010 3:55 am

    بسم الله الرحمن الرحيم
    اكيد تسلم يا صديقى على مرورك العطر
    avatar
    شجون

    نقاط : 3090
    الشعبية : 16
    تاريخ التسجيل : 20/04/2010

    نقاش رد: يااااااااااااااااااه..................

    مُساهمة من طرف شجون في الإثنين يوليو 19, 2010 4:15 pm

    المثل بيقول الغربة كربة

    والحنين للوطن دائماً في قلوبنا

    ولكن في كثير من الاحيان تكون الظروف

    صعبة وقاسية ترغمنا البعد عن الوطن

    وقالوا شو جابرك على المر قلنا اللي أمر منه

    تسلم المجيك على الموضوع الجميل
    avatar
    المجيك

    الابراج : العذراء
    نقاط : 4325
    الشعبية : 13
    تاريخ التسجيل : 18/06/2010
    العمر : 27
    الموقع : http://haneen59.yoo7.com

    نقاش رد: يااااااااااااااااااه..................

    مُساهمة من طرف المجيك في الأربعاء يوليو 21, 2010 2:51 pm

    بسم الله الرحمن الرحيم
    شجون اسعدنى مروريك القيم
    دمتي بود

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين نوفمبر 20, 2017 8:26 am